Thursday, October 6, 2011

WUTEva

                                             

woi p0mpuan ! aku mmg prnah bnci kat kumpulan kauu tuhh ... aku b0lehh jerr xbenci kat kumpulan kauu tuhh  ..tpi ade 1 syarat .. xyah laa nak menggatal kat BF 0rgg .. plizz laa wehh ! jgn laa wat 0rg benci kat kauu .. kau ske kerr 0rg benci kat kauu .. msti xske kann ? tpi xtahuu laa ... mgken kau skee k0tt ... setiap kali kau aderr geng .. msti , wajib kau msti saket kann hati geng laenn kann ?? tu pndapat kau laa kann ?? aku xnak ms0k cmp0rr ! msalah skarang niee , k0rang yg ske mule kan dulu ... aku nak mrah sape2 p0nn ! tuk Hak aku laa ! tuu mul0t aku kann ? asal kau nak seb0k sgt ! terserah aku laa nakk ltak pic aperr p0n kat dlam bl0g .. klu kat xske ker ? menyirap kerr ? xyah laa bukak bl0g aku niee ... senang criterr abes criterr ann ? bt0l x? ohh .. kau saket mate kerr ? naper kau bce jugakk ? sumerr 0rg samerr jerr .. kau ponn ske mnjerit kann ? aku ponn samerr ! nape ? ape msalah kauu skang niee ? dpt balasan ? xtakot laa .. aku lebih tak0t balasan ALLAH laa ! sedar sikett kau tuu saperr ? biar jerr laa aku jatuh time biler2 jerr .. kau susah kerr ? kau saket kerr ?? cm ne kau tahu aku bt0l2 jatuh ker ? mne laa tahu aku buat2 jerr .. tuu HAK aku laa ...
klu laa BF aku nmpak p0nn timee tuh .. dy xkesah laa .. asal kite0rg COUPLE ? asal ? naperr pulakk mak bapak aku maluu .. aku yg jat0k bkn mak bapak akuu kann ? wehh , aku xkesah p0n kwan kauu tuhh ske kat saper2 p0nn .. tpi xyahh laa jdi PERAMPAS ... da tahu Bf aku tuhh da c0uple ..xyah laa nak kcau ! kan senang ? ohh .. dy mmg xprnah susah kann hid0p aku ? ader aku ckp kerr ? aku nie umat ISLAM .. da patuh PERINTAH ALLAH ! s0 aku sbagai umat nyerr .. da buat aperr yg disur0h .. keje aku nak selesai .. aku da mntak maaf .. s0 ? nak maaf kann ke xnak .. terserah pada kauu !

p/s : paham2 jerr ! xpham jugakk .. lantak pii laa !

No comments:

Post a Comment

Followers